کد مطلب: 171724
از حرف‌هاي جلالي تعجب مي‌کنم
عربشاهي: پرسپوليس ۹۹ درصد قهرمان ليگ است/ بازيکنان فوتبال‌زده شده‌اند
تاریخ انتشار : 1396/01/17 12:18:26
نمایش : 1522
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به احتمال ۹۹ درصد تيم پرسپوليس قهرمان ليگ است.













 

به گزارش هفت چشمه، ضيا عربشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد پيروزي 2 بر صفر پرسپوليس مقابل پيکان اظهار داشت: نيمه اول بازي چنگي به دل نزد و پيکان هم برعکس بازي‌هاي گذشته‌اش با تک‌مهاجم بازي کرد، اما نيمه دوم بازي زيبا شد و هافبک‌هاي پرسپوليس انرژي‌هاي لازم را به دست آوردند و توانستند پرس خوبي را روي حريف انجام دهند. در نهايت 3 امتياز ارزشمند پرسپوليس گرفت و مي‌توان گفت پرسپوليس به احتمال 99 درصد قهرمان ليگ برتر است.

وي افزود: با اين حال ملاک پرسپوليس نبايد ليگ برتر باشد، زيرا در ليگ قهرماني اين تيم تقريباً مسجل شده است، با اين حال سرخ‌پوشان شادابي لازم را ندارند که دليلش هم خستگي ساق‌هاي بازيکنان پرسپوليس است. 11 بازيکن اصلي پرسپوليس مدام بازي مي‌کنند، ضمن اينکه بازي‌ها و اردوهاي تيم ملي هم هست و همين مسئله بازيکنان پرسپوليس را فوتبال‌زده کرده است.

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: سرخ‌پوشان براي اينکه بتوانند در آسيا هم موفق شوند بايد تيم خود را تقويت کنند. پرسپوليس به يک دفاع چپ و يک دفاع وسط خوب نياز دارد. کسي که در حد و اندازه پرسپوليس باشد. شايد بهتر باشد برانکو به بازيکنان ذخيره پرسپوليس هم که جوان هستند بيشتر بها بدهد، به هر حال ساق‌هاي بازيکنان پرسپوليس خسته شده است و اين تيم نياز به نيمکت قدرتمندتري دارد.

عربشاهي در مورد حرف‌هاي مجيد جلالي بعد از شکست و اينکه سرمربي پيکان اين باخت را ناشي از بيانيه پرسپوليس عنوان کرد، گفت: جلالي مربي زحمت‌کشي است، اما از شنيدن اين حرف‌ها تعجب مي‌کنم. پرسپوليس به شايستگي مقابل پيکان پيروز شد. بايد از مهدي طارمي هم تشکر کنم که در مقابل عمل بازيکن پيکان عکس‌العملي نشان نداد و سيدجلال حسيني و محمد انصاري هم طارمي را خوب مديريت کردند تا اين غائله ختم به خير شود.

انتهاي پيام/آ













 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg